torsdag den 5. september 2013

Uge 4 - Ibirapuera Park

Kære mennesker - undskylder den manglende opdatering. Har ikke haft noget internet det sidste lange stykke tid..

Mandag fik jeg den utrolig triste nyhed om, at min fantastiske hund er blevet aflivet :-(
Håber du har det bedre nu..
Mandag aften var jeg til Rotary møde, selvom det egentlig ikke var meningen. Vi, os udvekslingsstudenter, skal deltage en gang om måneden, da manden er ret dyr. Da det var Rafael sidste møde inden han rejser til Tyskland, besluttede vi os dog for at deltage alligevel, og havde en rigtig hyggelig aften.

Tirsdag, onsdag, torsdag og fradag passede jeg min skole.. Ikke voldsom spændende, men nødvendigt. Heldigt at jeg har en hammer flink og dygtig matematiklærer, ellers ville jeg ikke overleve fra 07.30 til 13.00 hver dag (med en spisepause..)
Lørdag inviterede Paloma mig med i Ibirapuera Park, som er en enorm park i Sao Paulo centrum. Her var planene egentlig at vi skulle mødes med en masse andre udvekslingsstudenter, men det lykkedes desværre ikke, da ham der havde arrangeret det, havde glemt at oplade sin mobil.. 



Efter halvanden time med offentlig transport nåede vi endelig frem til parken!


En kæmpe park med motionister i massevis!


Værsågod, kære mennesker, et bevis på at jeg rent faktisk lever!


Vores lange rejse til denne ubeskrivelig smukke park var dog ikke helt spild af tid. Vi mødte tilfældigvis 3 andre udvekslingsstudenter fra Australien, som heller ikke kunne finde 'gruppen', og tilbragte lidt tid sammen med dem. Jo tak, så føler man sig pludselig dårlig til engelsk..

Men en virkelig fantastisk dag, og bestemt ikke sidste gang jeg besøger Ibirapuera Park. Vi havde halvanden times rejse retur til Paloma, og var begge trætte efter at have gået så meget rundt.
Min værtsmor har det bedst med at hendes børn sove hjemme, men trods planen var at min værtsfar skulle hente mig hos Paloma så snart vi kom hjem, gav hun mig lov til at blive. Så jeg havde en rigtig hyggelig aften også, i selskab med Paloma, hendes 'bedstemor' og bedstemoderens familie. Vi fik varm kakao og 'pige-hyggede' til Spider-Man.


Søndag nåede jeg kun lige hjem og i bad, før det var videre til familiehygge, og familiehygge i Brasilien  er = churrasco. Jeg klager ikke!


Jeg er i live, og har det godt!

Cathrine







Ingen kommentarer:

Send en kommentar