torsdag den 7. november 2013

Hvor langt er vi nået?

Halløj kære blog!

Førhen har der været lidt uge-system i hvor langt jeg er nået, men jeg har helt tabt tråden. Jeg nåede ikke at opdatere inden jeg rejste, så er lidt fortabt? Nå, men det kan også være ligemeget.
Er hjemvendt fra en helt fantastisk tur til Bonito og Pantanal - jeg vil tillade mig at kalde det 10 dage i Paradis. Indtil videre må I nøjes med lidt iPhone billeder, da al kredit for billeder skal gå til min kære danske veninde, Rikke Finderup, som har taget en masse smukke billeder under turen. Billeder skulle gerne komme engang i næste uge, når de er blevet redigeret en smule.

Vi kan starte med hvad jeg lavede inden jeg rejste;

Søndag den 20. oktober havde Rotex Sao Paulo arrangeret et Down Town projekt for os udvekslingsstudente, hvilket, sjovt nok, betød at vi skulle rundt og se Down Town Sao Paulo. En masse historie og smukke bygninger!


Lidt sjov og ballade bliver der også plads til, når de her sindssyge udvekslingsstudenter beslutter sig for at deltage i noget af en dansetime midt i Sao Paulo..


Min Rotary klub her i Brasilien fejrede mandag den 21. oktober 19 års fødselsdag.


19 års fødselsdag betyder besøg fra distrikts guvernøren, og dermed indmarch fra de nuværende udvekslingsstudenter. Tak til Charlottemor for at have sendt mig det smukke danske flag - det skulle nemlig bruges. 

Hvad lavede jeg mere inden jeg tog afsted??…..

Gud jo, jeg fik bagt mit elskede rugbrød! Åh hvor var det dog herligt! Sværger at jeg var ganske lykkelig da det endelig var færdigt, og jeg for første gang i næsten 3 måneder kune sætte tænderne i rugbrød!


Efter at jeg nu kunne få rugbrød i et par dage, tænkte jeg at man da kunne supplere denne ganske sunde livsstil (fornem ironien) med en løbetur. Så jojo, jeg løb 5 km både onsdag og torsdag! Når man så ikke har gjort det i næsten 3 måneder, resulterer det i meget ømme ben...


Så ja, her var lidt om hvad jeg lavede inden jeg tog afsted på min herlige rejse. Ikke særligt tilfredsstillende for mine forældre, beklager, men jeg lover, lover, LOVER, at der nok skal komme en masse om turen så snart jeg får lidt billeder! Ville gerne gøre det lige med det samme, men jeg kan simpelthen ikke beskrive den med ord, så det ville blive en sørgelig omgang..

Kan fortælle at jeg er flyttet familie. Min Klub official hentede mig i Sao Paulo i går kl 22.30 og så blev jeg ellers kørt direkte hjem til min nye familie. Her ventede eget værelse, med tilhørende badeværelse, alle mine ting og en dejlig, blød, varm seng. Længe siden jeg har sovet SÅ godt - hold da op. Desuden lå der 2 herlige breve til mig fra hhv. min skønne veninde Sofie og hendes fantastiske mor. Åh hvor bliver jeg altså glad og varm om hjertet!
 Jeg har fri fra skole til på mandag, da min nye familie synes jeg lige skulle have lidt tid til at komme tilbage og lære de nye omgivelser at kende.

Håber alt er vel i DK, og at I ikke er blæst helt væk?

Cathrine.













Ingen kommentarer:

Send en kommentar